[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 188 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 23 juni 2011 om 21:57

@markoes,
Tuurlijk weet ik wat dat inhoud een tijdritfiets, maar ik las de vraag/antwoord van Erwin87, op een andere manier dan dat hij bedoelde, daarom mijn vraag. Ik dacht namelijk dat hij ergens voordeel(korting) bij kreeg en dat nummers 2 en 3 dat ook kregen. Daarom mijn vraag. Maar dat is dus niet zo.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op donderdag 23 juni 2011 om 22:03

Lol, ja zo kan je het ook lezen ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin87 op donderdag 23 juni 2011 om 22:08

@ sembo. Was voor mij helaas ook maar een testrondje op een tijdritfiets. http://www.canyon.com/_nl/triatlonbikes/bike.html?b=2130 (wel leuk om een keertje op te mogen rijden)

Heb inmiddels wel ee andere canyon besteld. Ultimate AL 9.0

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 23 juni 2011 om 22:17

@erwin87 zo dan! Het is al een feest om op die TTfiets te rijden. Wat een beauty zeg. Zater er ook dichte wielen in?

Die ultimate Al ziet er ook mooi uit. Neem jij de witte of de zwarte? En welke afmontage?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin87 op donderdag 23 juni 2011 om 22:19

@ Sembo Nee wielen zoals de foto. Wel met hoge velgen dus. Maar gezien de wind (windkracht 5/6 met nog hardere vlagen was rijden met een dicht achterwiel niet te doen geweest denk ik. Zeker omdat ik ook voor het eerst op een dergelijke fiets reed. Met de hoge velgen en de andere zitpositie stuurde hij al best nerveus door de wind.

De ultimate wordt wit. In het echt is de witte een stuk mooier. De zwarte is gewoon heel erg zwart.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Larson op donderdag 23 juni 2011 om 22:32

denk dat ik morgen de fiets maar weer eens uit het rek haal, ff de knie weer een beetje los maken:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door JosM op vrijdag 24 juni 2011 om 13:44

Vandaag even rondje gereden. Morgen ga ik met vrienden even 175KM proberen te rijden. Rondje van 32.3KM. 28km/h gemiddeld.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op vrijdag 24 juni 2011 om 16:02

Rustig rondje gemaakt vandaag, om de fiets een beetje te leren kennen. En ik moet zeggen de overstap van MTB naar racefiets is toch niet te onderschatten. Ik moest erg wennen in de bochten, en zat in het begin niet echt lekker op de fiets. Daarna ging het een stuk beter en ik moest op het laatst zelfs nog een paar keer wachten op mijn fietsmaat. Daardoor en door een paar stoplichten valt het gemiddelde ietwat tegen.

50km/28.3 gemiddeld.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 24 juni 2011 om 17:45

@maikel11

Het is in het begin idd wel heel anders, maar je zal er vast snel aan wennen. Vind je het leuker of niet?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op vrijdag 24 juni 2011 om 17:47

Ik vind het minder intensief, maar als je hele stukken 37/38 fiets op kop met een iemand in je wiel. Dan is de snelheid wel echt leuk. Die haal je op de MTB niet.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin87 op vrijdag 24 juni 2011 om 21:06

@maikel hoe groot zijn de stukken 37 38. Als je dat lang volhoud is een gemiddelde van 28 wel laag tegenvallend idd. Maar dat je gelijk die snelheid lang kan vasthouden is wel een lekker begin.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 24 juni 2011 om 21:49

Matthijs, half 8 bij de start!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 24 juni 2011 om 22:35

okay... komt voor de bakker..... (btw, raar dat iemand me Matthijs noemt :D )

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Larson op vrijdag 24 juni 2011 om 23:07

@Matthijs

heb je liever dat we je Matthijs noemen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op vrijdag 24 juni 2011 om 23:14

nee... liever Bijls... dat ben ik gewend

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op zaterdag 25 juni 2011 om 02:06

@Edwin niet echt lang hoor, nog niet en dat heeft mede te maken met deze tijdstippen waar ik steeds vaker al op donderdag en vrijdag van thuis kom. En alles wat daar gepaard mee gaat:p. Maar zo als ik zei, laatste stuk moeten wachten en veel stoplichten tegen. Maar ik kom er wel, jullie gaan nog betere gemiddeldes van mij zien en hopelijk ondervinden:p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 25 juni 2011 om 16:03

Ondanks de stromende regen vandaag toch maar een criterium in Sliedrecht gereden en gelukkig met een mooi resultaat; de 2e plek :) Ik zat in een kopgroepje van 3 en werd in de sprint jammer genoeg geklopt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zaterdag 25 juni 2011 om 16:23

Netjes Sembo!! Flink geklopt of was het een foto finish?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 25 juni 2011 om 16:32

Ty. Met een halve meter ofzo. Zo superveel scheelde het iig niet.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zaterdag 25 juni 2011 om 16:37

Ik reed jammer genoeg geen goede uitslag. Het lukt voorlopig gewoon nog niet. Ik weet echt niet waar dat aan ligt, misschien wil ik te vroeg na mijn blessure maar ik weet het niet echt. In de wedstrijden wil het gewoon nog niet lukken. Misschien moet ik iets meer geduld hebben maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Nu maar hopen dat het steeds beter gaat.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op zaterdag 25 juni 2011 om 18:50

Goed zo Sembo. Ik lees zo je posts hier en ik merk op dat je al minstens 2 keer in de juiste ontsnapping zat knap hoor.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 25 juni 2011 om 19:09

respect --> @ sembo

Zelf vandaag niet doorgereden in Limburg's Mooiste.... er lag te veel modder in de afdaling en de regen maakte het niet beter. Remmen waren ook aan het slijten, niet normaal!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 25 juni 2011 om 19:54

Dit was het dan

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 25 juni 2011 om 20:17

Dank

@bijls hoe lang was de tocht dan eigenlijk? Ik vindt 100 km rijden in die regen behoorlijk indrukwekkend trouwens.

xistnc

& Hermantk, maar ze reden gewoon door. Ik reed aanvankelijk mee, maar ik dacht dat kan ik niet maken. Samen met Ruben omgedraaid en Spartacus gesteund met het erop leggen van een nieuwe binnenband. Na wat geklungel en wat humoristische momenten, bedacht ik me dat ik hier was om met te trainen(lees: als eerste binnenkomen). Na een achterstand van om en bij de 20 minuten bedacht ik me dat dit onmogelijk was, met waarschijnlijk een ontketende Herman:"Gilbert is weg, rijden!" :p. Toen maar besloten om te gaan toeren met Ruben en Arjan, we waren nog geen 300 meter verder dan de plaats waarop Arjan lekreed of de volgende was aan de beurt. Ik was het zout van mijn wangen aan het likken toen mijn tong tussen mijn tanden kwam, reden: klapband. Ik zag er de fun wel van in, want iedereen stond daar met een lekke band:p. Join the club ;). Helaas was mijn hele buitenband naar de klote en kon ik niet meer verder rijden. Dus begon ik net als twee weken geleden aan een Run-bike-run wedstrijd. (Vlakke wegen lopen trouwens wel beter dan hellende wegen :) ). Toen samen met Arjan en Ruben naar de plaatselijke tennisvereniging gelopen en hier opgewarmd(het regende en het was fris). Toen maar besloten om helemaal te stoppen, en naar de auto gereden. Dat was Limburgs Mooiste............

50km gereden, waarvan 20 terug naar de startplaats....

1 2 ... 188 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.