[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 189 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 25 juni 2011 om 21:26

Het was geen fijn dagje.... Met die afdaling vol met modder... Ik heb een paar keer ook mijn achterband voelen wegslippen zonder ik wat deed (met nieuwe Continental GP 4000s-banden er op)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 25 juni 2011 om 21:26

@sembo: Mijn plan was eigenlijk 200km

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zaterdag 25 juni 2011 om 21:32

Ik kan me volledig aansluiten bij gilly2. Levensgevaarlijk parcours, koud door de regen en superslecht voor je fiets. Dit zou je Riccardo Ricco nog niet aan willen doen. Het verbaasde me zelfs dat Spartacus pas na 30 kilometer lekreed, want daarvoor hadden we 8,53 onverharde paden gehad en moesten we over gaten in de weg heenspringen waar je in kon zwemmen. De klapband van Gilly was gewoon een vuurwerkbom die ontplofte, precies op de plek waar ook al anderen zaten te klungelen met lekke banden. Na teruggereden te zijn met Spartacus en gilly reed ik ironisch gezien lek OP de finishlijn van Limburgs Mooiste. Ongelooflijk maar waar.

Een gedesillusioneerde Ruben.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 25 juni 2011 om 22:39

"Team Wielerflits.nl alweer genekt door pech"

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zaterdag 25 juni 2011 om 23:04

Wil niet lullig doen, maar blij dat ik toch gekozen heb om niet te gaan...
Maar wat en pech weer. Wel slecht parkoers als ik het zo lees. jammer joh!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zaterdag 25 juni 2011 om 23:19

Soms zit het mee maar vaak zit het tegen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 25 juni 2011 om 23:37

Ben dit weekend in de streek van de tourstart volgende week: Angers. Heerlijk weer hier, de hele dag al! Morgen een pleziertochtje maken, meer niet.

Wel bizar om deze rit op en neer te maken terwijl ik nog twijfel of ik dat volgende week nogmaals wil doen. Ik heb eventueel al wel een slaapplek voor een aantal dagen, dus dat scheelt een toch flink prijzig hotel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 25 juni 2011 om 23:57

@xistnc zie ik je op de Alpe D'Huez?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 26 juni 2011 om 01:19

Ik weet het nog niet. Zal allemaal wel weer last minute management worden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 26 juni 2011 om 01:30

@xistnc: je zit nu dus daar waar ik afgelopen weken ook had willen zitten. Geniet van het weer wat er nu dus wel is! En we morgen hier ook krijgen ;)

Maar on topic (Trainingen etc) : morgen dus mijn herstart op de fiets! CLUBkampioenschap nadert!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 26 juni 2011 om 04:41

Simplex met zijn reageertijden altijd......

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zondag 26 juni 2011 om 07:01

zaterdag,
regen
wind
en 10gr

Ideaal weer voor een Elite om eens stevig te gaan jakkeren,

150km.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 26 juni 2011 om 11:08

Wilde vandaag lekker gaan fietsen, maar kan mijn motivatie nergens vinden :(
Dan morgen maar en vandaag het NK kijken :D
Kan ik ook tellen als een soort van training toch O:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 26 juni 2011 om 11:25

Hermantk is Nederlands Kampioen van Giant geworden in Ootmarsum! Nadere informatie volgt ...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sander_R_V_S op zondag 26 juni 2011 om 11:35

:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 26 juni 2011 om 11:38

Nice Herman! Ben benieuwd naar het verslag.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op zondag 26 juni 2011 om 11:57

Lol, nice Herman!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 26 juni 2011 om 13:11

Netjes hoor!! Gefeliciteerd Herman!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 26 juni 2011 om 13:49

Kampioenen worden in mijn wiel geboren: harde trainingsuren achter mijn dansende kontje in de Vogezen.

@Herman, sprintje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 26 juni 2011 om 15:07

Gefeliciteerd Herman, pieken en dalen volgen elkaar snel op

@gilly ik ben volgens mij de enige die harde trainingsuren achter jouw dansende kontje heeft gemaakt aangezien jullie in D1 zaten te rijden :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 26 juni 2011 om 15:25

Vandaag een lekker rondje gereden in het zomerse weer met de Toerclub.
Stats 29,5 km/u | 89 cad | 158 bpm

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 26 juni 2011 om 16:31

afstand?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 26 juni 2011 om 16:34

Het was uiteindelijk 98,4 kilometer

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door JosM op zondag 26 juni 2011 om 16:58

Nu wachten op het verslag van HermanTK.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 26 juni 2011 om 17:16

'Onze' nationaal kampioen

1 2 ... 189 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.